Support

Veel gestelde vragen

Ik wil mijn e-mailadres wijzigen, hoe doe ik dit?

Er zijn twee verschillende plekken waar een e-mailadres wordt gebruikt.

  1. Het e-mailadres waarmee wordt ingelogd. Wilt u deze wijzigen? Klik dan hier om te kijken hoe dit gewijzigd moet worden.
  2. Wilt u het e-mailadres wijzigen waar de aanmeldingen/terugkoppelingen naar toe gemaild worden? Klik dan hier om te kijken hoe dit precies gewijzigd moet worden.
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen van mijn account, hoe doe ik dit?

U kunt zelf uw wachtwoord wijzigen in de applicatie. Hier kunt u zien, hoe u uw wachtwoord kunt wijzigen.

Hoe wijzig ik mijn scheepsgegevens?

U kunt zelf uw scheepsgegevens wijzigen. Kijk hier hoe u dit moet doen.

Bij iedere aanmelding staan er bepaalde vragen verkeerd ingevuld. Hoe kan dat?

Sommige vragen worden automatisch beantwoord vanuit uw standaard scheepsgegevens die door u ingevuld zijn bij aanmelding. Als deze gegevens niet meer kloppen, moet u ze veranderen. Klik hier om te kijken hoe dat moet.

Bent u een schipper?

Staat u vraag er niet bij? Neem dan contact op met de terminal waar u zich aangemeld heeft of wilt aanmelden, zij helpen u graag verder.

Terminal en heeft u een probleem?


Heeft u een vraag of ervaart u een probleem met de applicatie? Neem dan contact op met onze ServiceDesk of stel uw vraag digitaal aan ons via de ‘Neem contact op’ knop. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.